שקד: "ממשלת הימין לא נבחרה להעביר את חוק ההמלצות"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "ממשלת הימין לא נבחרה להעביר את חוק ההמלצות"

    שקד בפורום סבן: ממשלת הימין לא נבחרה כדי להעביר את חוק ההמלצות, אלא רפורמות יסוד כמו חוק יסוד החקיקה | וגם, מנענו את החוק הצרפתי ברגע האחרון

    מסמך • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים, איילת שקד, היתה אורחת כבוד בפורום סבן בוושינגטון. במהלך דבריה, נשאלה שקד על דעתה לגבי חוק ההמלצות והחוק הצרפתי: "את החוק הצרפתי בנט ואני עצרנו, לאחר שהיתה הסכמה עם יתר סיעות הקואליציה להעביר אותו עם קציבת קדנציות. אנחנו אמרנו: עד כאן", הדגישה. "בנוגע לחוק ההמלצות, אם שמים בצד את העניין הפרסונאלי, במהות הוא הגיוני. הגנה על זכויות חשודים על חשבון זכות הציבור לדעת. יחד עם זאת, העם לא בחר ממשלת ימין כדי להעביר את חוק ההמלצות, אלא כדי להעביר רפורמות יסוד אידיאולוגיות, כמו חוק יסוד החקיקה, והאנרגיה של הקואליציה מושקעת בכיוון הלא נכון".

    על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים אמרה השרה איילת שקד: "הנשיא טראמפ התחייב לציבור בוחריו. אני מקווה ומאמינה שהוא יעשה את זה". בנוגע ליחסי ישראל-ארה"ב, אמרה שקד: "יש קשר בין ישראל לארה"ב שהוא לא ניתן לניתוק, ולא משנה מי יושב בבית הלבן ומי יושב בבלפור".

    כזכור, אתמול פורסם כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מתכוון להכריז השבוע על ירושלים כולה כבירת ישראל. הכרזה שככל הנראה תכין את הקרקע להעתקת שגרירות ארה"ב בישראל מתל אביב לירושלים. יועצו של אבו מאזן טען אתמול כי "אבו מאזן לא ישן בלילה וכי הוא חרד לגורל ירושלים".

    לקול מחאות מקרב אנשי שמאל בקהל, אמרה שקד על היחסים עם הפלסטיניים: "אני קוראת לכם לרדת לקרקע המציאות. הפער בין הישראלים לפלסטינים גדול מדי. לא יהיה הסכם בשעה שהרשות הפלסטינית עוסקת בהסתה, מעבירה כספים לטרוריסטים ופונה לערכאות בינלאומיות".



    0 תגובות